You have no idea how fast my heart races when I see you



Jag har precis kommit hem från den lilla staden här uppe i Luleå.
Det vart ett besök hos sjukgymnasten som idag gav mig värmeterapi. Det kändes inte helt fel med tanke på att det var en minus trettio graders kyla utanför fönsterrutorna.

Efter det blev det en liten shopping-tur och ett ordentligt gympass på Helex.

Jag känner mig som en helt ny människa, och ska avnjuta detta tillsammans med pojken min och ett glas rött.

Intressant? Nja, men så är det.
Varje dag kan man inte bjuda på något roligt!


Kommentarer
Postat av: Åse

Vad härligt det låter med värmeterapi!!



..gym..grymt...vad roligt att du kommit igång med både träning & hästar!!!



Kram kram

2011-02-19 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0