Lycka, lycka, och ännu mera lycka!

Idag ska jag berätta något alldeles tokigt underbart för er.
Jag och Jonas har stora nyheter. Nyheter som vi har firat mycket och kommer fortsätta att fira just så, väldigt länge till.

Jag menar, hur underbart är det inte att kunna unna sig massa gott
- och skylla på att det är för att man firar?

Och nej, det är ingen liten människa som har bosatt sig inom mig. Det är det många, många år kvar tills. Däremot ska vi bosätta oss någon annanstans. Vackra, vackra älskling och jag.

I en lägenhet som ser ut ungefär så här, för att vara exakt:


Mellan vardagsrum-delen och köket är det dessutom en balkong. Den är jätte fin, och vi har dessutom fått reda på, av de gamla ägarna som bor där för tillfället, att solen alltid skiner in genom just den balkongen. Vi bor nämligen på solsidan.

Hur underbart är inte det?
Och ja, käre läsare. Ni är varmt välkomna att känna er avundsjuka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0